30 Sun Innovations.jpeg

Hyvän elämän

Mysteerikoulu

Anja Kulovesi

Kiihkeästi tulevaisuuteen kurkottajana vietän enemmän aikaa huomisen mahdollisuuksissa kuin menneiden muisteloissa. Haluaisin selvittää, onnistummeko jättämään jäähyväiset kiireelle ja löytämään hyvän elämän tasapainon. Tai mitä tapahtuu, kun työtä sellaisena kuin sen nyt ymmärrämme, ei enää ole. Miten planeetta pelastetaan?

Olen ehtinyt seikkailla yhdeksällä eri vuosikymmenellä ja viidessä eri maanosassa. Muuttaa kotia lukemattomia kertoja. Hankkia kokemuksia työstä auto-, rakennus- ja valokuvausalalla, yrittäjänä, konsulttina, toimittajana, tietokirjailijana ja lastenkirjailijana.

Minulla on ollut ilo olla vaimo, äiti ja isoäiti. Oppia ja opettaa. Opiskella läsnäolon taitoa ja ihmetellä kaikkea sitä, mitä elämä voi tarjoilla. Elämä on seikkailu, luottamusmatka ja mysteerikoulu. Nautitaan hetki kerrallaan.

Motto: Be inspired to inspire.

Rinteellä.jpg